Post by barciaretwhitthy on Mar 8, 2022 16:57:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stack ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stack IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mer ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Stack 2022 version ▞▞▞
Beste!
bra spill men fylt med mange annonser😑😑😑
Fette idiot spæll
Stack Παιχνίδια arcade xvrr
Stack Arcade qgkc
DETTE VAR FRUKKELIG. Jeg kjedet meg på jakt etter spill, og jeg laster ned dette spillet og alt jeg så var annonser. Jeg spilte i 10-15 minutter og slettet den. Så mange annonser!!! Selv mens du spiller. Jeg anbefaler ikke denne appen. -1 av 100000000000000000000000000
Jeg liker spillet. det er noe å fordrive tiden på en veldig kjedelig dag.
Får repeterende og for mange annonser
Spillet så bra ut, men det er en klar forsinkelse når du kommer til 4, så du blir forvirret.
jeg elsker det og synes det er veldig vanedannende og aldri feiler eller gjør rare ting som noen gang har laget det er absolutt genialt så tusen takk for at du har laget dette spillet😍😍😍❤❤❤ selv om når jeg stabler dem, stabler de noen ganger bare 5 sekunder latwr får meg til å farge, men dette skjer bare sjelden, så jeg bryr meg egentlig ikke
Misforstå meg rett, dette spillet er kjempemorsomt og alt, men det fortsetter å skyve noe i ansiktet ditt midt i spillet. Mean legger til som kommer hver gang du dør, ja, alle spill har det. Men hver gang et tillegg kommer høyt og tar evigheter før det gir deg en eks, og etterpå henger spillet ofte. Så selv om spillet i seg selv ikke er så ille, slettet jeg det på grunn av dets ubehagelige tillegg.
Forferdelig Bra
Super vanedannende, men alt for mange annonser.
Dette spillet er en eksplosjon!!!!!Beklager....jeg vet at du ikke vil merke dette, men takk for innsatsen i spillet Jeg har ikke noe imot at annonsene dukker opp fordi det er spillets patte og jeg sa at dette var en Blast!!!
Det er et bra spill, men det blir kjedelig veldig fort.
Dette pleide å være en av mine favoritter, men nå går den til annonser eller feil og slår seg av midt i spillet. Hva skjedde?
Spillet er flott, men det krasjer hele tiden.
Reklame tvunget ned i halsen! Unngå dette tilbudsproduktet for enhver pris, med mindre du elsker at reklamevideoer i full lengde lastes ned på din bekostning, og du kan ikke stoppe dem! Det finnes ikke noe som heter gratis!
God tid morder for reiser. Bare et tips, alle som vinglinger som en baby om annonser, bare slå av wifi. Seriøst, hvem spiller et spill som dette når du har wifi tilgjengelig og kan se YouTube eller noe. Hvis spillet henger, er det telefonen din som er feilen, ikke spillet.
Jeg fikk en annonse midt i appen og jeg klikket på den i stedet for blokken og den installerte den og jeg kunne ikke slette den, da ga den meg et virus! Jeg skriver dette fra min brors telefon.
Jeg elsker enkelhet i spill, i stedet for flott grafikk elsker jeg hvor enkelt det er!
Ikke kjøp dette hvis du ønsker å slappe av. Dette ville vært et fantastisk spill, men ærlig talt... annonsene ødelegger det. De tar evigheter å hoppe over (noen ganger kan du ikke), og det er etter hvert. Enkelt. Prøve. Super irriterende. Ikke last ned med mindre du liker å se mange annonser
Jeg liker spillet. Jeg hater annonsene. Jeg kjøpte ingen annonser. Jeg får fortsatt annonser. Søppel-app. Refunder meg!
Jeg har blitt veldig god på det men det er litt vanskelig og slå rekorden min.
Stack Παιχνίδια arcade xvrr
Det er litt laggy, men over alt er spillet ok
Dette er en veldig god app når den fungerer, men minutter fortsetter å krasje
Spillet ville vært mye bedre hvis det var færre annonser.
Galaxy Attack: Chicken Shooter Arcade nwd
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu den syk. Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Jeg elsker stilen og fargen, men musikken skal spilles hele tiden, men la det være et alternativ / minimeny for de som vil ha rund støy på baksiden eller helt av, men det er fortsatt et 5-stjerners.
Jeg syntes det var et bra spill å spille på fritiden når du kjeder deg. Det er definitivt vanskelig å få brikkene til å stable høyt. Men jeg liker fortsatt å spille dette spillet.
Jeg liker spillet, men så mange annonser. For mye selv for en gratisversjon
Det er bh for stred
Jeg ville gitt det 5 stjerner, men spillet fortsatte å krasje, så jeg måtte slette det... Det fungerer fint offline, men det krasjer når jeg slår på mobildataene mine... Så det kunne fungere i telefonen din, men det fortsatte å krasje på min... Men ikke desto mindre flott spill...
Stack Arkada wrjp
Helvete vil ha en spesiell plass for utviklere som viser fullskjermannonser og ødelegger spillet mens de spiller
Annonsene er ekle. Må vente nesten et helt minutt noen ganger, og de fortsetter å komme etter hver andre eller tredje runde. Pluss at appen henger når det nederste annonsebanneret spilles av. Ikke verdt å kjøpe den annonsefrie funksjonen fordi grådige folk ikke fortjener gode ting. Størrelsen blir også for stor etter noen dagers spilling.
Vanskelig og spille bh for hjernen
Beste spillet noensinne, du skulle tro det ville være kjedelig, men det er det ikke, i begynnelsen trenger du bare å vente 5 minutter på oppdragene, men nå er det en time , hvis du har et problem med annonser, SLÅ DIN WIFI AV, da kan de ikke laste Det feilet første gang, og jeg trodde bare ventet 10 minutter på at et spill skulle lastes ned og det ikke fungerer i det hele tatt, men nå fungerer det jevnt, det er avslappende, tidsdreperende, og jeg ville helt anbefaler til alle, håper du liker, GÅ NED
Dette spillet er bra for tid passerer det er veldig morsomt å spille... og dere sier alle at spillet er irriterende fordi reklamene.. gutter utenfor nettet og begynner å spille ingen annonser... jeg er glad for at dere prøver dette.. ..;-);-)