Post by barciaretwhitthy on Mar 8, 2022 17:15:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MotoGP Racing \u002721 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MotoGP Racing \u002721 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit glitch gems ▞▞▞
▞▞▞ MotoGP Racing \u002721 2022 version ▞▞▞
Uphill Rush Water Park Racing பந்தயம் exki
MotoGP Racing '21 Corse rqvk
Lataus on liikaa, lataamiseen menee liian paljon aikaa
Voisi olla hieman helpompaa napin painalluksella aktivoida säätimet riittävällä paineella pysyäkseen aktiivisena.
ei ole mahdollisuutta ohjata, vain kiihdytys ja jarrutus, se ei tunnu kiihotukselta :')
Hyvä, että vikoja on niin paljon
Rahan saaminen on hauskaa ja helppoa, mutta jarrutuksen ja kiihdytyksen ajoitus kisassa on joskus väärin.
Annan sille 2 tähden, koska sinun TÄYTYY MAKSUTTA voittaaksesi...olen pelannut jo jonkin aikaa ja kestää vähän aikaa saada ammattikuljettajasi... täytyy pelata ikuisesti saadakseen päivityksiä kulutettuasi kolikoita, eikä se sisällä törkeää timanttia. Anna päivittää pyöräsi jopa ammattikäyttöön... näyttää siltä, että he aiheuttavat virheen. Olet rullassa yhdistelmässäsi, jossa punainen tai vihreä merkki ilmestyy ja sitten pysähtyy ja sitten lentää ohi, joten yhdistelmäsi menee tyhjäksi. Poistettu
Suuri ongelma on, että et voi kilpailla ilman ohjaamista itse ja jarrujen ja kiihtyvyyden pitäisi olla käyttäjien valittavissa ei pisteitä tämä on kilpamies, kun taas ohjauksen antaminen kuljettajan kääntymisen pitäisi olla sama kuin pelipäivityksessä pls
Ei voi pelata viimeisen 3 päivän aikana aina virhe, kun yritän kirjautua. Sisäinen Internet-virhe, vain tämä peli antaa minulle tämän virheen, joten se ei ole internet.
Yksi tylsimmistä ja hyödyttömimmistä peleistä, joita olen koskaan kokeillut.Jos arvostat aikaasi, älä lataa tätä
Pelattavuus on melko hyvä, paitsi että ainoa ongelma, joka minulla todella on sen kanssa, on aika jokaisen tarkistuspisteen välillä, ei minun juttuni, jos se olisi mennyt, se olisi mielestäni parempi
Pitää laittaa käsiohjaimeksi pyöriin
Pahimmillaan olin innokas pelaamaan ensimmäisen ottelun.. mutta video-opetusohjelma soi, enkä voi ohittaa sitä... Inhoan minua, kun laitoin sen taustalle ja sitten tarkistin sen nyt se alkoi soittaa taas alusta... 😡 😡😡😡😡😡😡😡
Grafiikka on hyvä, mutta olet menossa väärälle puolelle, koska olet antanut vain kaksi painiketta kiihdytykselle ja jarrulle, se on virhe, sinun on annettava oikea tai vasen painike ja jarrutettava ja kiihdytettävä, jos lisäät tämän, jotta peli on täydellinen, lisää ti
Jämähtää lataamaan.
Peli on hauska ,, juuri aloittanut pelaamisen, mutta sillä on ollut ongelmia latauksen kanssa ja se jumittaa pelin, mutta pidän pelistä todella
Peli on mahtava, mutta kun pääsen maaliin, tulee hölynpölyä erittäin nopeasti ja pääsen kuudenneksi. Pelissä on hakkereita, ole hyvä ja bannaa heidän tilinsä🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
MotoGP Racing '21 Závody exsc
Ok pelin kulku on tulossa "tarvitsee rahaa" -puolelle jatkaakseen eteenpäin.Kaiken kaikkiaan se on ok kylpyhuonetaukopeli.
Murtuminen ja kiihtyvyys..... Vau, että ihmiset todella saavat palkkaa tällaisen pelin luomisesta... Mikä pettymys.
Niin tylsä, peli 2-vuotiaille. Ilman ohjausta on erittäin tylsää
Peli taidoilla rakastaa sitä.
MotoGP Racing '21 Sacīkstes xrl
Päivitä tämä peli moninpelitunnelmaan. On hauskempaa kilpailla toisen pelaajan kanssa
EI KOSKAAN PÄÄTTYVÄ YHTEISTYÖONGELMA. JOKAINEN KAUSI
MotoGP Racing '21 Corse rqvk
MotoGP Racing '21 Versenyzés ysx
Hyvä peli, mutta lisää moninpeli pelataksesi ystävälistalla
Jarrutus ja kiihtyvyys ovat ainoat parametrit, jotka käyttäjälle tarjotaan. Kameran laiha-asetus on melko realistinen ja näyttää siistiltä. Toistovaihtoehtoa ei löytynyt, mutta pyytää pääsyä puhelimen galleriaan. Olisin halunnut enemmän vaihtoehtoja pelkän jarrutuksen ja kiihdytyksen sijaan. Huomasin myös välillä, että vaikka tekisit täydellisen jarruliikkeen tai kiihdyttäisit, ihmiset silti ohittavat, mutta toisinaan huomasin, että jos en noudata ehdotuksia, pystyn ohittamaan nuo ajajat.
Loistava peli...erittäin nopeatempoinen!!!!
Se on hieno peli, mutta ei kypäränäkymää. En pelaa sitä sen takia.
Ladataan todella kauan😑😑😑
Peli todella hyvä. Mutta yrityksen pitäisi lisätä siihen enemmän ominaisuuksia. Jos pelissä olisi sateinen sää, se olisi mahtavaa. Jos peli sisältää joitain onnettomuuksia ajon aikana, ja vapaa-tila harjoitteluun, se olisi ollut hienoa. Mutta ei ole. Korjaa tämä.Lisää ominaisuuksia mahdollisimman pian, ja muuten peli on hyvä, ei viiveitä, ja grafiikka on myös hyvä
Hyvä peli, mutta pitäisi hallita omaa pyörää
Asensin sen 3 kertaa, koko ajan käynnistämisen jälkeen se antaa minulle saman ilmoituksen. Se ei voi muodostaa yhteyttä Internetiin. Tee asialle jotain.
Pidän tietyistä asioista, kuten kiihdyttämisestä & jarrutus, ehkä jos käytetty paine auttaisi joko Enemmän tai Vähemmän ea:na. voisi tehdä valtavan eron, & hieman enemmän ohjauksen hallintaa parantaisi myös paljon ajotunnetta realistisempaa ja kenties suorituskykyä paremmin, mikä tekisi siitä itsevarmemman & Paljon enemmän kuin ne tekevät, jotka saavat U:n asemaan U saavuttaa @ ea:n loppuun. kisa 🤷🏻♂️ Samsung S9 🙏😎☝🏽✊🏽👍🏽Paranna näitä & ehkä *
Analogiset säätimet pitää olla
Peliä ei voi edes avata wifi-yhteydellä, vaikka viimeisimmissä päivityksissä voit silti avata ilman latausnäytön juuttumista ja TEHDÄ TIMONTEISTA HELPPOA ansaita FFS:ää